veckan som gått

Oj, nu var det ett tag sen jag skrev. Men jag har faktiskt glömt bort det:P i helgen så var jag, Jessica & Lolita och bowlade. Jessica piskade oss. Dock hade jag vunnit över lolita om jag inte råkade slå en strike åt henne! tyspiskt. Efter vi hade bowlat så for jag och jessica och käkade. Magarna var tvunga att mättas. 

Sen har det inte hänt så mycket mer ihelgen. 

Shit, igår var jag och Pontus och solade. Jag solade i 15 minuter och har bränt mig. Vad jag inte märkte var att dom hade bytt rör 2 dagar före så dom var glödheta. Så där kom jag med min bleka hy för att bli brun men jag blev istället röd =/ 













1 har kommenterat

Anonym

har dom nya rör i munkan eller ?

2009-02-24 22:18:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan