Tråk!

Är du..

Arrogant: Ne, det kan jag inte påstå

Osäker: sällan

Trött: ganska ofta

Intressant: kan vara

Smart: kan inet kalla mig det

Barnslig: alltid

Liten: Nja, jag är ganska lång

Lätt: - 

Skoltrött: skojjar du?

Rolig: Vad tycker ni?

Pratglad: alltid

Frågvis: Mjo

Organiserad: bara på jobb

Hälsosam: när jag vill

Blyg: Sällan

Attraktiv: Det får någon annan svara på!;)

Lätt uttråkad: JA

Vegetarian: Nej

Besatt: Nej

Pålitlig: Ja

 

 

Har du..

För många vänner: Nej, kan man ha det?

Förföljelsemani: Nej

Tvångstankar: Lite

Färgat håret: Jo, men det var ett tag sen

Brutit några ben: aldrig

Några piercings: Öronen, septum & tungan

Egen dator: yesss

Gjort bort dig rejält: Ja fast vad gör det? Det bjuder jag på

Bra självförtroende: nja

Komplex: oja!

Kysst någon: Ja

Haft sex: Ja

Tagit nakenbilder: Ja

Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja

Varit kär: Ja

Dumpat någon: Yess

Stulit någonting: Nej

Gjort något olagligt: Jo!

 

 

Vem..

Saknar du: Ingen för tillfället

Vill du döda: ?:S

Rörde dig sist: Pontus

Slog du sist: ?

Kramade du senast: Pontus

Kysste du senast: Pontus

Skrev du till sist: vet inte

Vill du vara som: Någon kändis

Vill du bli galet full med: JERKAN

Gjorde dig riktigt glad senast: Pontus

Fick du sms från senast: Anna

Ringde dig senast: mamma

Ska du gifta dig med: Det får tiden avgöra

Får dig att skratta: Dom flesta



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan