kyla -20 grader!

Hojja, nu äntligen har jag kommit till Sikfors efter ett par timmar ute i kylan. Jag for med jessica, anna, rebecca & Petrus till luleå för att kolla på när Marc & johan tävlade. Dock så sket det sig för båda två. Något i Marcs skoter exploderade det var en jävla smäll och det flög grejjer från sidan av hans skoter så den gick inte att köra och johan ramlade så då var tävlingen över.  Dock kändes det ändå skönt att göra något annat.

Idag så var jag in på tatto. Dock så har dom bokningsstop till i juni. Men jag ska ju inte göra en sån stor tatuering så dom skrev upp mig ifall att någon skulle avboka och då skulle jag få komma in och skriva mitt lilla citat på foten. Jag känner på mig att det kommer att ta ruggigt ont.

Jag har fortfarande beslutsångest, varför ska jag alltid vara sista minuten? Jag blir så irriterad på mig själv!!

I wanna grow old with you!<3 Love you P.





Kram/ Pernilla




0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan