I don´t think the faith understand!

Pontus har farit och tränat. tyvärr kunde jag inte följa med för dels hade jag inga träningskläder och sen har jag så helvetes ont i skallen. jag har haft ont i skallen hela dagen. Jag trodde att det var för att jag inte hade druckit nå kaffe för det gick som över lite när jag hade tagit en kopp men det kom tillbaka. Jag skulle vilja såga av mig skallen. 

Jag vill att tatto ska höra av sig snart. Jag vill tatuera mig. Som ni säkert vet så ska jag skriva ett citat på foten dock inte på latin för det är så jävla många som har det. Jag ska skriva på engelska dock så är det ju många som har det menmen!^^



Shit vad kissnödig jag blev! <_<


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan