Sömnlösnatt

förbannade jävla fitt helvete!!! TROR NI ATT JAG HAR SOVIT NÅ INATT? Nej!! jag har legat och vridit på mig hela jävla natten och nu är jag så jävla arg så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag slumrade till där vid halv 6 imorse och alarmet ringde 6. Så en halv  timma har jag alltså "sovit" och nu ska jag och jobba klockan 8. Det här kommer inte vara en bra dag känner jag. Jag ska verkligen försöka att inte vara grinig på jobbet. Eller jag får inte vara grinig på jobbet! jag lär väl vara grinig när jag kommer hem istället för jag har jävligt kort stubin då jag inte har sovit, så Pontus lär ju inte få det bra idag. Men han vet hur jag är så han är väl förberedd!;P


Nåja, nu ska jag dricka kaffe så man piggnar till lite för jag är så jääääääääääävla trött.

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan