Snäll som man är!

Oj, vilken icke händelserik dag det här blev då? fast dagen är ju inte slut än så det kanske vänder? iallafall så eftersom att jag är en så snäll människa så erbjöd jag mig att hjälpa pappa att dela ut blommor till alla hans hyresgäster så jag ska fara och hjälpa han sanrt, jag väntar bara på att han ska ringa. Sen om det inte blir försent så far jag till pappa och kollar på deras valpar. Senare så skulle Wikman titta förbi. Så ser förövrigt min kväll ut.

Jag kan inte fatta att det är julafton nästa vecka? shit, vad tiden har gått fort. Jag trodde att det var typ 2 -3 veckor kvar men icket!;P  nåja, nu har jag inte tid med det här nå mer.  Här ska det delas ut blommor!;D




0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan