Rena rama rånet!;S

åh, jag har ångest. Jag har inga pengar eller rättare sagt 1300 och pontus har inte heller nå mycket pengar och jag vill till stan och shoppa. Jag var där igår med Anna och Empa. Jag fick med mig lite gobitar hem men vafan? jag vill ha mer? nåja, jag köpte iallafall 3 klänningar, 2 kjolar och en maschara. Nu kanske ni undrar varför jag går och köper klänningar och kjolar mitt i smäll kalla vintern. Det är ju för att vi ska utomlands. På fredag är det 2 veckor!!!;D hmm, jag ska försöka snåla som fan för jag skulle behöva fara och köpa nå brottarlinnen på cubus. Vi får se hur mycket pengar jag har kvar innan vi far!;)

Jessica, här kommer lite bilder på kläderna som jag har köpt. Hade du varit här så skulle jag ha gått manikeng för dig för jag fick inte till nå fina bilder. Men Jessica, kan du förstå? jag har köpt kläder!!:D haha. Jag saknar dig fläskfia.
















0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan