Det blir inte bättre än såhär!

Jag har haft en underbar jul iår. Jag har fått en massa fina paket och jag är suuuuuuuuper nöjd. Jag fick en ny byrå av mamma och fredde som jag har monterat ihop och satt i hallen. Det blev inget annat än perfekt. Sen så har jag fått en jäkla massa god jul sms men tyvärr så är det något fel med min telefon så jag kan inte skicka sms;/ men iaf God Jul till alla som har skickat sms!:) Sen så har jag fått en massa pengar till utlandsresan, klockers!

Nåja, jag blev så nöjd med hallen så jag slänger upp ett kort på hur det blev!:)





 

Nu är det ju tyvärr så att jag har en skit kamera på min telefon så det blir aldrig i närheten av lika fint som det är i verkligheten men det här duger åt er!;)



1 har kommenterat

mamma

Snyggt det blev då...:)

2009-12-26 06:00:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan