Pank som en kyrkråtta

Det är ingen bra dag idag, jag har varken ciggaretter ELLER snus. Fattar ni att jag har panik? jag har rökt i sex år nu och inte en enda dag har jag varit utan ciggaretter, eller förutom dom få misslyckade försök jag har haft när jag skulle sluta. Men då har jag iallfall haft snus. Jag känner att det kryper i kroppen på mig och självklart bara för att jag har slut cigg och snus SÅ HAR JAG INTE EN JÄVLA SPÄNN ATT KÖPA NYTT HELLER! jag kommer bli galen, tokig, CRAZY!!!




Härlig stil på wiper!xD





1 har kommenterat

ingela och jonna

men kära lilla du! är de så panik för cigg så ta en tripp hem till oss då, vi har väll alltid cigg här hemma, idag fick vi en Limpa cigg =)

2009-08-16 13:23:32 / http://ingelaolm.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan