Impulsfest

Hur kommer det sig att impulsfester är 100 ggr roligare än planerade fester?

Nåväl, igår frågade lollo om jag ville följe henne till Lena och dricka lite vin och surra. Jag hade inga planer på kvällen så jag tyckte att det lät som en utmärkt ide. Dock hoppade jag i duschen klockan 9 på kvällen så det blev gode stressigt. Gjorde mig ändå klar på en timma och då for vi till jenny. När vi hade varit där så drog vi till Pentan. Det var vidrigt mycket folk där måste jag säga. Det var nästan så att man fick slå sig fram. Kvällen slutade där kring 2 då kom fredde och hämtade mig.

tack för en trevlig kväll!:)


                                 
                                                   Jag och lollo


lollo och Lena


Petrus och Lollo


Jessica, lollo, ev & Linda


Jag


Petrus och rebecca


Nu ska jag fara och hämta mina grejer.
Kram / Pernilla


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan