Fixa och dona

Ojojoj, det är helt sjuk vad jag har samlat på mig grejer genom åren till en lägenhet. Jag har sorterat upp alla grejer idag som jag har i olika påsar och kartonger så man har lite ordning tills vi flyttar. Dock hittade jag inte alla grejer men det letar jag när det börjar närma sig. Det som är lite tråkigt med att se alla grejer som jag har det är de att jag har så mycket grejer som inte kommer att synas som ska in i skåpar. Nog har jag ju lite saker som kommer att synas men det får vi köpa till. Jag måste ju få säga att pontus har tur som har mig. Det enda han bidrar till i lägenheten är sängen, datorn & datastolen resten har jag. Nog för att vi måste köpa till lite grejer så han får väl stå för det. Vi måste då upp till IKEA en sväng till innan vi flyttar in. Men det är ju bara roligt!:)






                                                                                       Lite av mina saker!:)





Nu ska jag och jessica spela en Wmw!
Kram/ Pernilla


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan