Lista

HAR DU NÅGONSIN
1. hånglat i mer än 3 minuter ? Jodå;)
2. sovit i en annan säng ? absolut
3. hånglat på en bio ? ja
4. hånglat i skogen ? ja
5. tyckt att din kusin är het ? Jo, jag tyckte det när jag var liten^^
6. sovit naken ? Många gånger ^^
7. kört över hastighetsgränsen ? Jo, och det börjar bli en dålig ovana!
8. målat om ditt rum ? Ne, men tapetserat.
9. dansat framför en spegel ? Japp
10. fått hicka ? Ja
11. dumpat någon ? Jo, tyvärr
12. stulit pengar från en kompis ? Abolut inte.
13. hoppat i en bil med folk du just träffat ? Jo, ett par ggr
14. varit i slagsmål ? nej
15. smugit ur ditt hus ? Jo, rymde en gång:P
16. haft känslor för någon som inte känt detsamma ? Jo
17. hånglat med en främling ? Ja
18. älskar eller saknar någon nu ?  Jo :)


VAD
vad åt du senast ?  Spagetti & köttfärsås
vad drack du senast ? Kaffe
vad är det för färg på dina byxor ?  Svarta

vad gillar du mest med skolan ? Klassen.
vad har du på fötterna ? Inget
vad är din favorit färg ? Svart och mörkblått:)
vilken film såg du senast ? Wanted
vad hör du just nu ? Någon låt jag aldrig hört förut:P


VAR
var går du i skolan? Strömbacka
var är din telefon? Vid spisen.
var är din mamma? I sin säng
var sover du? I min säng
var handlar du mest? Ingen aning :P
var fick du tag i tröjan du har på dig? Gina tricot.


VEM
vem är i rummet med dig? Ingen
Vem fick du senast sms av? Pontus
vem tänker du på nu? En på praktiken.
pratade du senast i telefon med? Jessica
vems hus var du senast i? Mormors&morfars
vem önskar du var med dig nu? ;)
vem är din favoritsläkting? Jag har ingen speciell
vem i din skola går dig mest på nerverna? Det håller jag för mig själv!;)


JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Ja
Gråtit en hel natt: Ja
Druckit så du spytt: ja
Åkt vattenskidor: nej
Åkt rullstol: Jo
Gjort en bakåtkullerbytta: Ja
Köpt lösgodis för över 50 kr: Ja
Önskat att du var det andra könet: Ibland!
Velat vara ett djur: Jepp
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: ne, inte det!:P
Tyckt Harry Potter är bra: Nej
Hatat choklad: Ne, vem kan hata choklad?



VEM
Pratar du med på msn just nu? Therese
Ringde dig senast? Jessica
Pussade dig senast? Pontus
Hade du sex med senast? Det får ni lista ut själva ;)
Vill du kasta en sten i huvudet på? Dig
Saknar du mest just nu? Dte var fan frågan!
Är din bästa vän av samma kön? Ja
Är din bästa vän av motsatta kön? nej
Ska du träffa imorgon? Min klass
Umgicks du med senast? Jessica
Sov du med senast? Pontus
Festade du med senast ? Jessica, Ev, Sofia, Ingela, lollo & Therese



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan