Helgen;D

I fredags så var jag chaffis åt mamma & fredde. Jag skjutsade dom till Luleå och sen satt jag i sikfors tills dom skulle hem. Så Jerkan&Ev kom dit. Vi for till Älvsbyn och köpte godis sen for vi tillbaka och spelade Buzz. Dock så är jag sämst på det så jag förlorade varje gång ;P kring 12 tiden satte sig och jag Pontus i bilen och hämtade dom från luleå. Fy vad trött jag var så jag låg och pressade i 140 Km på E4:an. Så får man ju inte göra men jag var så jävla trött ^^

Igår så hade vi tjejkväll hos Ingela och sen for vi ut. Dock så sög det för jag var typ nykter :O jag slutade dricka klockan 11 så det var inte så ösigt. Jag ska lägga in lite bilder på pix hade jag tänkt :)



Snart ska jag klä på mig och fara till Sikan. Lolita har en del att berätta!;)


Roses are red violets are blue you belong at a zoo. Dont feel bad dont feel blue. Frankenstain was ugly to :)

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan