Helgen

I fredags så var jag med jessica, Dennis & rebecca. Vi for hit kring 12 på natten och såg 16 blocks. Jag var den ensa som kämpade på och var vaken tills filmen var slut ;P Sen for vi och skjutsade hem Tom och Johan för dom hade varit och supit. Igår så efter många om och men så steg jag och jessica upp kring 10 och for till älvsbyn för att kolla på lite rallycross. Igår på ikvällen så bestämmde vi oss för att fara och spela lazergame så vi spelade 2 spel. Ja, jag kan ju säga som så att det gick inte så bra för oss tjejer;P men kul var det iaf :)

Idag så ska jag bara ta det lugnt. Jag orkar inte hitta på något. Det blir väl att ligga i soffan och chilla för imorgon börjar min praktik och då ska man vara där klockan 7 :O  Usch dte kommer inte vara så kul att jobba  när man inte får en krona för det! =/



Du är så het att du får djävulen att svettas!;)

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan