Lista!

 * Höger eller vänster hänt: Höger
 
* Humör just nu : en aning uttråkad

*Är de ngt du absolut inte äter: Sniglar

* Kläder just nu: Mjukisbyxor & en t-shirt

* Musik just nu
: Ingen för tillfället

* Vad sa du senast: Fortsätt ni och spela så kommer jag snart

* Hur många kuddar sover du med
: 3-4 st jag måste ha många kuddar annars kan jag inte sova

* Favoritväder: Soligt och varmt så man kan sola och bli brund :)

* Spelar du ngt instrument:
Nej inte det, Jag är fullstänigt värdelös på allt vad instrument heter!

* Morgon eller nattmänniska:
nattmänniska.
 
* Sparare, eller slösare:
Helt klart slösare. Alla mina pengar rinner genom mina fingrar som sand.

 * Vem är viktigast för dig: Mina vänner och självklart Pontus

* Tror du på liv på andra planeter:
Absolut inte. För hade det funnits så borde vi väl ha vetat det ?

* Rädd för insekter: Jo, för stora insekter.

* Vad vill du jobba som: Läkare

* Pizza eller hamburgare:
Pizza

* Stökigt eller välstadat: Välstädat.

* Hur många syskon har du:
En lillebror och 2 låtsas systrar

* Vad är du mest rädd för:
Döden!!

* Är du rädd för blod: Absolut inte

* Saltar du maten
: Ne, jag känner aldrig om det är lite saltat!:S
 
* Gillar du att sjunga: Ne, sen är jag totalt tondöv så det låter inet så bra heller om jag sjunger :P

* Vilket gymnasiumprogram går du:
Omvårdnas

* Anser du dig själv som stark?:
Ne, jag är gode så svag.

* Brukar du sola:
Ibland
 
* Vad gör du om du får hicka:
Jag fyller ett vattenglas, sen tar jag en klunk tittar under glaset och sväljer så gör ja 3 gånger och de hjälper

* Röker du: Japp

* Snusar du:
Ibland

 * Kaffe, te eller inget: Helt klart kaffe.

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan