Get smart!;>

 Nu har jag sagt till Pontus på skarpen. När jag säger varje gång så menar jag verkligen VARJE gång jag sitter vid datorn så kommer han och måste göra något. Det kan vara vad som helst. Och nu gjorde han nyss så och då sa jag till han :P

Jag var nyss och hämtade lollo i stan och jag hade ändå inget viktigt för mig så då satte jag mig i bilen och for. Lolita blev chockad när jag ringde och sa att jag var framme för hon tyckte att det gick så fort. Dock så tog det 15 minuter från sikan in till stan så jag kanske kör fort? jag tycker alltid att det tar lång tid så jag ligger där runt 120-140 km/h när jag kör.


Nu har Pontus laddat ner Get smart så vi ska bränna ut den och gå och se den. Sen blöir det att hoppa i duschen och sen i en renbäddad säng med en nyduschad Pontus. Jag längtar redan! ;>


Nu måste jag flytta på mig innan Pontus får för mycket datorapstinens!;P













0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan