Fast i leran

Inatt vaknade jag av att Pontus pratade i sömnen och höll på att ramla ner från sängen. Jag orkade som inte bry mig för att jag var så trött och den hör jag hur han säger;
- Nej,nej,nej pernilla hjälp mig jag ramlar ner i leran! nej,nej,nej
Jag vände mig bara om och sen hörde jag hur han föll ner i golvet så jag satte mig upp och började skratta när han säger
- Fan nu sitter jag fast i leran och nu kan jag inte ta mig upp.
Jag tog tag i hans hand och sa pontuxs du måste hjälpa till för jag orkar inte dra upp dig själv. Då säger han;
-Men det går inte för jag sitter fast i leran.

Till sist fick jag upp han i sägen och kunde somna om. Ikväll ska jag till Jessica för vi ska till Luleå imorgon och shoppa. Jag måste bara vänta tills jag får någon skjuts.



Tack å hej!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan