Tårögd

Sitter på lektion nu. Jag har fotografiskbild. Dock som vanligt så gör jag inget utan sitter och skriver blogg. Jag antar att jessica gör det också om jag känner den donnan rätt ;) Ursäkta för att jag inte är så skolmotiverad.  

Idag så har jag prov men jag är ett litet klantarsel och jag lyckades tappa bort mitt papper och det är verkligen likt mig. Så jag får gröa provet imorgon istället. Dock så har jessica ett papper så jag ska kolla igenom det en snabbis när vi har hål så då kanske jag kan göra provet idag iaf.

Idag blir det Sikfors som vanligt. jag och pontus ska nog fara och kolla på en lägenhet i öjebyn. Det blir nog inte idag, men någon dag framöver. Tar vi den så blir vi grannar med lolita. Det är ju som ändå bra för då kan man gå över till varandra när man har tråkigt tacka fan för det.

Jag vaknade imorse och var verkligen täpp i näsan och hosade så jag trodde att jag skulle väcka hela huset. ag är så täpp i näsan så jag är tårögd. Idag var det en sjukdag med mjukiskläder and i like it alot!



Ser jag dig så ska jag lobotomera dig med en osthyvel.



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan