Perfektionist!

Okej, jag har kommit fram till att jag är en perfektionist när det gäller sängar. Den MÅSTE vara ordentligt bäddad innan jag kan lägga mig i den annars ligger jag och och tänker på det hela tiden. Som en fobi. Ja, en fobi för obäddade sängar.

Varför jag kom på att skriva det här är för att Pontus är motsatsen till mig när det gäller bäddade sängar. Han kan lägga sig i en säng som ser ut som Bagdad utan att bry sig och nu så sover vi på varsin madrass tills han får sin säng imorgon så jag ska ge er ett exempel på hur det ser ut innan vi ska lägga oss;P



                                    
                       Pontus sida!                                    Min sida!



Erkänn att min sida ser skönare och mer inbjuden ut!;P
Godnatt


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan