Haparanda!

idag så var vi ju då till Haparanda. Gud, i luleå så var jag redan less på att åka bil men med många om och men så kom vi till slut målet. Vi gick in en sväng på IKEA. Dock så var det lite sådär att vara är för jag är typ pank så jag kunde inte köpa så mycket. Det blev 3 kuddar och ljushållare. Sen skulle vi till Alko. Det vi längtade mest efter. Till våran stora förvåning så var det stängt. Det fanns ingen alkohol så vi  blev ju som besvikna för dom hade flyttat affären och vi visste ju som inte hur vi skulle hitta då. Men vi körde ett kvarter och där står det! ALKO! tack och lov. Så vi shoppade lite där också och sen for vi hem!:) Tack för en underbar dag flickor!:)

Nu sitter jag i sikan hos pilatius. Jag ska skjutsa Pilatius till Älvsbyn nu för lilleman blev sugen på godis;P



                                                                      Käk


-Jag tuggade faktiskt!





Ida



Mer bilder kommer när jag får tag på ida!;P


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan