Fett irriterad!

Ursäkta mig, men hur fan kan man vara sånna jävla skitar? Hur fan tänker NI när ni kan behandla en annan människa på det där jävla sättet? Jävla subbor!! Är ni inte 18 och 19 år? VA?!

Tänk er själva hur fan det skulle vara att få en dörr rak i ansiktet! Och sen höra "stäng fort för vi vill inte att hon ska komma in" Hur fan man man bete sig på ett sånt sätt? Hur skulle ni känna er? Hur skulle det kännas om det var eran pojkvän som satt där inne?! Jag hoppas fan att det finns någon jävla människa som är lika jävla pantade i skallen som ni och gör en sån sak mot er så ni får känna hur fan det känns. Jag känner inte henne så bra, men det lilla jag vet är att hon är så jävla gullig och snäll och jag kan inte tänka mig att hon skulle kunna göra en fluga för när!

Och vad har hon gjort dig ens? Sluta spela över för den där lilla jävla grisen och väx upp?! hur kan du vara så omogen att vara sur på en person som inte ens har gjort dig något bara för att din lilla fula kompis där är sur på henne? Hur jävla moget är det?

Jag undrar hur ni sover på kvällarna. Mår ni bra? Känns det bra att göra andra människor ledsna? Är det roligt? Brukar ni tänka " fyfan vad bra det där kändes att såra henne"? Ni kan ju allvarligt talat inte ha något jävla samvete i kroppen. Vart är eran jävla moral?! har ni någon moral? Om jag hade behandlat en människa som ni hade gjort så hade jag mått så jävla dåligt att jag skulle dö av skam! Det enda jag skulle tänka på är hur jag skulle kunna be om ursäkt. Men det garanterat jag att ni inte gör. Ni är nästan vuxna människor och ni borde börja bete er efter det!

Fyfan ni borde jävlat skämmas. Att ni ens vill visa er ute. Det finns inga jävla ord för er och det värsta är att ni tar säkert inte ens åt er! Jag fick höra det här idag och jag trodde inte mina öron.

Fyfan för er!



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan