Volleyboll och andra trevligheter!:)

Ja, igår var vi och spelade volleyboll på Sandön. Det är nog inte ens värt att nämna. Okej det är hur kul som helst att spela speciellt med rätt folk MEN när en sån som jag är med som inte har någon motorik i kroppen och spelar så kan man ju då inte göra annat än att skratta. Med andra ord JAG SUGER. Men ihelgen blir det nya tag om man tar sig dit vill säga!;P

Imorgon ska klassen få vara med på en fallövning med sjukhuspersonalen. Fyfan vad kul det kommer bli. Alla i klassen ska få olika lappar med vad vi ska ha för "skada" och sen så ska man spela efter det. Allt kommer att vara fejk. Jag längtar kan jag ju säga.

Än har man då inte hört en ord av morsan.
Men den här gången så får hon höra av sig för jag kommer då absolut INTE att göra det,
Hon ska be om usräkt That´s it.


Ne, kropper säger till nu att det är sovdags och jag håller fyllständigt med.
Sen när Pontus Johansson kommer och lägger sig är ju en helt annan 5:a. Man lär väl vakan kring 3-4 av att han sitter vi datorn och spelar. Men hä gör inget för söt är han ändå!;)


Ciao

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan