Sol strålande sol

Igår var vi med klassen till Byske hos våran lärare. Hon bjöd på mat &fika. Mycket trevligt=)

Idag så for jag och Pontus till Lolita som var i badhusparken och solade. Vi hann inet vara där så länge men lite färg fick vi iaf. Efter det så for vi och bowlade med Alicia så hon skulle få testa!;> Jag och lollo håller även på att tvätta och vika tvätt. Den perfekta lördagen eller så inte!;P Vi har bestämt att vi ska ut imorgon TIDIGT om det är fint väder och sola. Vi hade tänkt fara någonstans och ha lite picknick:)


På Torsdag blir det krogen och det vill jag lova. Efter kl 12 iaf för då fyller lilla jag år. Som jag längtar alltså. Jag ska tvinga med lollo ut också eller så om hon följer med på fredagen för då blir det också fest!;) Klart man måste festa om man fyller år!;P

Men nu ska Pontus ha musen innan han blir irriterad^^ inte nu min mus utan datamusen!;P

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan