Dagens bravader

Sitter nu på skolan. jag och jessica är ju då dom klantigaste som finns. Det fanns ingen parkering idag på skolan så vi parkerade på punkt. Där får man ju bara stå i 3 timmar vilket jag och Jessica glömde bort så idag fick vi våran första p-böter. Ändå, jag är 17 år inget körkort och har fått en p-böter. GRATTIS Pernilla. Men snart har jag väl körkortet hoppas jag! :) Om 2 veckor så är jag ju då 18. Många nya dörrar som öppnas.

Idag ska Jessica komma till mig för vi ska se en film som vi har fått i läxa. Det var en härlig läxa tyckte jag så idag klagar man inte.

Imorgon kommer Pilatius. Mysigt. Han skulle ta med datorn så han stannar säkert några dagar!:)

Nu ska jag och Jessica kopiera fram lite kort som vi nyss har varit ute och tagit. TRÅKIGT!


tack och hej


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan