Bad weather today ;/

Usch vilket dåligt väder det är idag. Regn, regn och åter regn. När det är mulet och regnigt så blir man på dåligt humör. Iallafall jag blir det. Jag blir typ deppig. Men när det åskar och regnar så är det mysigt om man sitter inomhus med tända ljus och sånt. Men annars är det inget vidare.

Jag som hade tänkt gå ut på en promenad idag. Det blev tydligen inte av när detta väder kom farandes över Piteå. Jag får helt enkelt ta det någon annan dag:)

Nu ska jag plugga till körkortet om Pontus bara kan komma och fixa programmet till datorn. Jag har nog pluggat minst 2 ggr i veckan sen jag började med det. Man kan aldrig plugga för mycket right ?;S



Glädjen över ett bra pris kan aldrig slå besvikelsen över dålig kvalite.


image7image6


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan