Lista..

Vänner och livet:
Vad vill du bli när du blir stor:
Rik och lycklig!
Hur vill du dö: Somna in
Vem av dina vänner är mest lik dig: Jag skulle noh måste säga Jessica
Vem är högljuddast: Det var fan frågan!:P
Vem får dig mest att skratta: Dom flesta
Vem har du känt längst: Kajsa
Vem är blygast: Ingen aning
När grät du mest: har gråtit mycket många ggr
Vad är den bästa känslan i världen: att vara kär
Vart vill du bo i framtiden: Göteborg
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Längden

Har du någonsin:
Varit kär:
Absolut!;>
Blivit dissad: tyvärr ja
Rymt hemifrån: Jodå, fast bara till Luleå
Föreställt dig ditt ragg naken: Många gånger
Skolkat: Händer
Sovit utomhus: Jepp
Gråtit i skolan: Inte vad jag vet!
Spytt i skolan: Ne
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Jo, det finns en hel den!
Sett en död människa: Jo, tyvärr!
Druckit: ne, har aldrig rört alkohol;)
Retats: ja, varje dag!
Blivit nerslagen: Inte det inte

Du:
Svär:
För mycket!
Sjunger bra: Tondövare människa finns nog inte!;P
Dushar dagligen: Absolut!
kommer överens med dina föräldrar: Till och från!
Spelar något instrument: nej.
För dagbok: Nej
Sjunger i duschen: Ibland=)

Vem var den senaste personen:
Du nuddade:
Mamma
Du pratade i tfn med: Linnea
Msnade med:Linnea
Du kramade:  Pontus
Du skällde på: Pontus;P
Sportade med: Klassen

Senast du:
Skrattade:
idag
Grät: Minns inte!
Filmen du såg: Dagboken
Tuggade tuggumi: länge sen!
Drog ett skämt: Skämt är inte min grej!
Sång du sjöng: Shirley clamp - I dina ögon

Brukar du:
Titta på dig själv i spegeln:
jo, Daglien!
Skrika: Iblan!
Sova: Varje natt
Ha ångest: Faktiskt inte!
Ta mediciner du inte borde ta: Icke det!
Vilja dö: Ne, jag vill leva!
Drömma mardrömmar: allt för ofta!
Drömma sexdrömmar:  Har hänt!;P
Ta droger: Nepp
Försöka vara annorlunda: Jo
Klä dig i svart:Oja, i love black!
Gå till kyrkan: nej inte det.
Gå i skolan: japp.
Röka: Tyvärr så ja!
Ljuga: N varför ska man ljuga?
Hata folk: Jo, det finns ett par stycken!
Lita på folk: Vissa!


Vem:
Saknar du: Pontus
Vill du döda: vet bara jag!
Rörde dig sist: mamma
Vill du slå: vet bara jag!
Vill du kittla: Pontus
Vill du prata med: Ingen för tillfället
Vill du vara som: mig själv
Sårade dig sist: hmm
Vill du bli galet full med: Minhärliga kompisar. Mes jekan frö hon är roligast!
Gjorde dig riktigt glad senast: Pontus
Fick du sms från senast: Linnea
Är vackrast på jorden: Svår fråga


Har du:
För många vänner: Kan man ha för många ? :O
Förföljelsemani: Eh ne? :S
Tvångstankar: Jo, en del!
Någon annan psykisk sjukdom: ibland kan man tro det!;P
Någon skada: Nae
Brutit några ben: nepp.
Några piercingar: Öronen, tungan och septum
Egen dator: Absolut!=)
Bra självförtroende: Nae
Tagit nakenbilder: Det vill du allt veta va!;)
Sagt jag älskar dig till någon idag: Jo
Dumpat någon: jo ;/
Lämnat landet: japp.
Tuttat eld på nått: Jodå
Gjort något olagligt: Jo, det kan jag väl påstå!


Hur:
Går du: Ja, jag sätter den ena foten framför den andra och så vidare
Svarar du i telefonen: Hej det är Pilla!
Fördriver du tiden: datorn, tv och telefonen!
Mycket pengar har du: Typ inga!
Tjänar du pengar: 1050!;P
Ofta bäddar du sängen: Nästan varje dag!
Ofta diskar du: aldrig?
Ofta städar du: Sällan!
Många stör du dig på: Det blir allt mer och mer!
Ofta träffar du din familj: Varje dag!=)

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan