Kan inte sova längre.

Nu sitter jag här med en stark irritation i kroppen. Jag kan INTE sova. Varför? Okej, klockan är ju inte speciellt mycket men jag borde vara as trött eftersom att jag inte somnade förens halv 5 imorse och steg upp klockan 9. Jag har alltid varit en människa som har kunnat somna vart som helst, hur som helst & när som helst. Men nu har det försvunnit. Det värsta är ju att jag har inte vänt mina dygn. Jag sover ändå inte länge på dagarna men kan ändå inte somna. Snart kommer jag gå till läkaren så jag kan få nå sömntabletter för det här går inte. Jag har inte sovit så här lite som jag har gjort på flera år och nu kan jag vara vaken i över ett dygn utan att vara trött på kvällen? Jag har ett allvarligt fel. Någon som kan komma med något förslag på hur jag ska kunna sova?

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan