13 December

Igår var vi ju då på boda borg=) Ändå kul. Mitt lag fick 7 stämplar och dom andra fick 6. Dock så fuskade dom igenom typ 3 men vi vann och det är det som räknas. Sen for vi hem hit och käkade tacos. Fullt hus måste jag säga. Jag, Pontus, Frida, Simon, Mattias, Johan, Jennie, Sven, Markus, Emil Ö & Adam Ö. När alla hade farit så såg jag och Frida "Dagboken" och jag lovar att jag har aldrig gråtit så mycket när jag har sett en film. Dom sista 15 minuterna grät jag och efter filmen satt jag och rökte och grät och sen la jag mig och grät. Det sanslöst bra film. Jag ska se den igen snart med mamma. Man kanske gråter då också ^^


Ikväll ska vi till sikan hade vi tänkt. Jag ska plocka stygnen på Tommy.


Nu ska jag spela en wmw!=)

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan