Igår&idag

Var jag med Lolita hela dagen. Vi for till badhusparken och solade och kollade på småstjärnorna! Så fruktansvärt söta barn;> Eftr det så for vi till Ingela och LM och där fastnade vi i 5 timmar. LM & ingela har ju då flyttat så Lollo lurade mig till deras gammla lägnhet för jag visste ju inte att dom hade flyttat. Sen sa lollo att jag skulle gå och knacka på dörren för att det såg så mörkt ut där inne så det jag då gjorde. Tur som fan var ju då det att ingen var hemma för när jag kom ut så stod lollo och gap skrattade och jag fattade ingenting. Sen säger hon att dom har flyttat. Tänk så pinsamt om jag kommer där då och knackar på och frågar efter Lm och ingela och så säger dom att de har flyttat! Jag hade dött av pinsamhet!;p


Ikväll så ska jag till Theresé och dricka lite vin och bli lite men bara lite rund under fötterna!;P Lollo skulle nog också komma dit så det kommer bli trevligt :)


Later.....

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan